دهانشویه برای لمینت چگونه باید انتخاب شود+نکات خرید مسواک مخصوص لمینت

آموزش نحوه درست طریقه مصرف دهان شویه کلرهگزیدین عوارض مزایا دهانشویه

دهانشویه برای لمینت چگونه باید انتخاب شود+نکات خرید مسواک مخصوص لمینت

آموزش نحوه درست طریقه مصرف دهان شویه کلرهگزیدین عوارض مزایا دهانشویه

استفاده از دهان شویه چقدر مهم است ایا با دهان شویه دندان بیمه میشود

 استفاده از دهان شویه چقدر مهم است ایا با دهان شویه دندان بیمه میشودآیا به استفاده از دهانشویه فکر می کنید و نمی دانید که دندانپزشک خانوادگی شما چه چیزی را توصیه می کند؟ برای کسانی که بهداشت دهان و دندان را رعایت می کنند، استفاده روزانه از دهان شویه بخشی از برنامه روزمره آنها است. برای کسانی که بهداشت دهان و دندان را رعایت نمی کنند، دهانشویه اغلب به عنوان جایگزینی برای مسواک زدن استفاده می شود.


علیرغم سهولت و فواید دهانشویه، برخی افراد تعجب می‌کنند که آیا استفاده از دهان‌شویه ضروری است، مخصوصاً اگر مرتب مسواک بزنید و نخ دندان بکشید. از آنجایی که آنها نکته معتبری را مطرح می کنند، تصمیم گرفتیم از دندانپزشک خانواده بپرسیم که آیا استفاده از دهانشویه ضروری است یا خیر.


در چه مواقعی استفاده از لمینت متحرک دندان جایز نیست



چرا باید از دهانشویه استفاده کنم؟



چرا باید از دهانشویه استفاده کنم؟

یکی از دلایلی که دندانپزشک خانوادگی شما استفاده از دهانشویه را توصیه می کند این است که باکتری های باقی مانده در دهان پس از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن را از بین می برد که به جلوگیری از ایجاد پلاک و جرم کمک می کند.مزیت دیگر دهانشویه این است که نفس شما را خوشبو می کند و باکتری های ایجاد کننده بوی بد دهان را از بین می برد. اطمینان حاصل کنید که برچسب را بررسی کرده اید تا متوجه شوید که آیا نوع دهانشویه ای که استفاده می کنید به جای اینکه نفس شما را بپوشاند میکروب ها را از بین می برد یا خیر.



از کدام نوع دهانشویه استفاده کنم؟


از کدام نوع دهانشویه استفاده کنم؟

انتخاب دهانشویه مناسب می تواند دشوار باشد زیرا گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. مهمترین چیز این است که مطمئن شوید دهانشویه ای که استفاده می کنید حاوی فلوراید است که مینای دندان شما را تقویت می کند و به جلوگیری از پوسیدگی کمک می کند. در زیر انواع مختلف دهانشویه موجود در بازار را مشاهده می کنید:


دهانشویه سفید کننده



دهانشویه سفید کننده

این دهانشویه برای افرادی که می خواهند دندان های خود را سفید کنند یا دندان های تازه سفید شده خود را بدون لکه نگه دارند، محبوب است. از آنجایی که این یک دهانشویه سفید کننده است، حاوی یک عامل سفید کننده است که دندان های شما را سفید می کند و به طور کلی فقط دندان های شما را سفید می کند و نفس شما را تازه می کند. علیرغم محبوبیت دهانشویه های سفید کننده، دندانپزشک خانواده شما سفید کردن دندان های خود را در مطب یا استفاده از کیت های خانگی برای بهترین نتیجه توصیه می کند.


دهانشویه حساسیت زدا



دهانشویه حساسیت زدا

این دهانشویه برای افرادی با دندان های حساس طراحی شده است. حاوی آرژنین است، اسید آمینه ای که حساسیت بیش از حد عاج را کاهش می دهد. اگر دندان های حساسی دارید، قبل از خرید دهانشویه با دندانپزشک خانوادگی خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است.


دهانشویه فلوراید

این محبوب ترین نوع دهانشویه است زیرا نه تنها میکروب های دهان شما را از بین می برد و نفس شما را تازه می کند. همچنین از دندان‌های شما در برابر پوسیدگی و پوسیدگی دندان محافظت می‌کند زیرا فلوراید بهترین ماده برای مبارزه با پوسیدگی در نظر گرفته می‌شود، به همین دلیل است که فلوراید در اکثر سیستم‌های آب عمومی در ایالات متحده وجود دارد.


سخن مدیر عزیز سایت :

اکنون که درباره انواع مختلف دهانشویه و کاربرد آنها بیشتر می دانید، باید بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب است. اگر هنوز مطمئن نیستید که از کدام دهانشویه استفاده کنید، با دندانپزشک خانوادگی خود در بلومفیلد مشورت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد